
Незважаючи на те, що дизайн відсилає до класики, всередині приховані сучасні технології та доопрацювання, що дозволяють впевнено справлятися як із міськими дорогами, так і з суворими ґрунтовками.
Покращене підвіска та колеса
На відміну від свого попередника R nineT Urban G/S, нова версія позбавлена міського ярлика «Urban» та отримала ряд суттєвих змін:
- Передня підвіска з ходом 8,3 дюйма (приблизно 21,1 см) та задня – 7,9 дюйма (близько 20 см);
- Стандартне 21-дюймове переднє колесо (приблизно 53,3 см) та 17-дюймове заднє, з можливістю для моделей Enduro Pro збільшити заднє до 18 дюймів;
- Особливий підхід до захисту від бруду: одне високе крило під фарою та продумана разводка гальмівних ліній, щоб нічого не заважало агресивним шинам.

Двигун, гальма та динаміка
Під капотом мотоцикла – легендарний охолоджуваний боксер, запозичений від старої R nineT, але з доопрацюваннями, що забезпечують 109 к.с. Така потужність робить R 12 конкурентом сучасним моделям, як F900, хоч і поступається традиційним боксерним агрегатам. Обійшлося і без покращень у гальмівній системі: збільшені 310-міліметрові диски дозволяють впевнено зупиняти байк, незважаючи на його вагу в 230 кг (приблизно 230 кг «під зав’язку» з урахуванням рідин).
Ціни та суб’єктивна думка
Стартова ціна моделі становить приблизно €15 875 (при перерахунку з $17 090, плюс додаткові витрати, близько €646 замість $695), а з пакетом Premium вартість піднімається до порядку €17 508 (при перерахунку з $18 825, з додатковим пакетом за €1 612 замість $1 735). Так, ціна вище, ніж у конкурентів, таких як Triumph Scrambler 1200 XE, але унікальне поєднання ретро-дизайну та сучасних позашляхових можливостей робить BMW R 12 G/S дуже привабливою для ентузіастів.

На мою думку, цей мотоцикл вдало поєднує стиль та функціональність. Він здатний не тільки викликати ностальгію за класичними моделями, а й здивувати своїми можливостями в сучасних дорожніх умовах. Для тих, хто шукає щось більше, ніж просто засіб пересування, BMW R 12 G/S – гідний вибір.