Нова інтерпретація Maserati Peralta S від Fabrizio Giugiaro – авто новини україна | automotive24.com.ua

Нова інтерпретація легенди Maserati: Peralta S від Fabrizio Giugiaro

Історія автомобільного дизайну ніколи не стоїть на місці

twitter facebook whatsapp linkedin

У 1971 році знаменитий дизайнер Джорджетто Джуджіаро представив концепт Maserati Boomerang, який одразу запам’ятався своїм футуристичним силуетом та незвичайними рішеннями, як-от характерні "дверні стопи" та величезні скляні поверхні. Цей автомобіль досі викликає захоплення завдяки своїй сміливості та оригінальності.

Спадщина та свіжий погляд

Через роки син майстра, Fabrizio Giugiaro, вирішив продовжити сімейну традицію та внести свою інтерпретацію у світ Maserati. На виставці Pastejé Automotive Invitational у Мексиці він представив ексклюзивний Peralta S – унікальний проект, створений на базі суперкара Maserati MC20. Звичайно, завдання виявилося складнішим, адже Fabrizio довелося працювати з уже готовим шедевром, де практично весь кузов інтегровано в вуглецеве волокно. Це значно звузило можливості для радикальних дизайнерських експериментів.

Особливості дизайну та інновації

Однією з найпомітніших особливостей нового проекту стало рішення відмовитися від двох дверей у стилі "крила чайки". Замість цього в Peralta S встановлено масивну кришку, розташовану трохи попереду лобового скла. У цій конструкції передбачено дві невеликі скляні вставки, які відкриваються за принципом "крил чайки". Такий хід не лише надає автомобілю ефектного зовнішнього вигляду, але й забезпечує додаткове охолодження салону, що надзвичайно важливо в умовах спекотного клімату.

Кузов автомобіля виконаний вручну з алюмінію та відполірований до дзеркального блиску, що вносить новий вимір у класичний образ Boomerang. Всередині, хоча і зберігся базовий інтер'єр MC20, з’явилися нові вентиляційні отвори на панелі приладів та кілька кумедних кнопок на кермі, що надають салону особливий шарм та сучасність.

  • Потужність двигуна – 621 к.с.
  • Об’єм двигуна – 3.0 літра, V6 з подвійним турбонаддувом
  • Трансмісія – восьмиступенева коробка з подвійним зчепленням
  • Ефектний дизайн, гідний пам’яті оригіналу

Особиста думка

Персональний підхід Fabrizio Giugiaro до спадщини Maserati викликає лише позитивні емоції. Хоча йому довелося працювати в рамках уже заданого форм-фактору, вдало зберігши дух оригіналу, він додав свою індивідуальність та свіжість. Особисто мені ідея з величезною кришкою здається надзвичайно сміливою та інноваційною, що робить Peralta S яскравим представником сучасного дизайнерського експерименту, залишаючись вірним сімейним традиціям.