
Що нового в CX-70?
Ми мали можливість провести цілий рік з 2025 Mazda CX-70, що дозволило нам повністю оцінити досвід володіння цим автомобілем — від щоденних поїздок по місту до дальніх подорожей. В нашому автопарку Mazda CX-70 замінив CX-90 PHEV, давши нам шанс оцінити іншу версію тієї ж силової установки, але в дворядній конфігурації.
Коли Mazda анонсувала CX-70 на початку 2024 року, це було через рік після появи CX-90. Новий CX-70 ідеально підходить для тих, хто потребує великого простору, але не вимагає третього ряду сидінь. У його ряду змагаються такі моделі, як оновлений Nissan Murano, Toyota Crown Signia, Jeep Grand Cherokee, Kia Sorento, Honda Passport та Subaru Outback. Деякі з цих автомобілів орієнтовані на позашляхові якості, але CX-70 робить акцент на комфорті та плавності ходу з додаванням преміальних елементів.

Чи може Mazda конкурувати з люксовими брендами?
Основне питання, яке ми будемо розглядати в нашому річному тестуванні: наскільки CX-70 може конкурувати з преміальними брендами? Чи справді він відчувається таким особливим, як Acura MDX? І, звісно, чи варто вибирати CX-70 замість CX-90, враховуючи, що вони багато в чому схожі? Ми спробуємо знайти відповіді на ці питання у нашому огляді.
Що всередині і як він їде?
Для нашого тесту ми вибрали не найтоповіший варіант CX-70, а модель Turbo S Premium з новим 3.0-літровим шестицилиндровим двигуном. Цей двигун розвиває 340 л.с. і 500 Нм крутного моменту при використанні преміум-бензину, але якщо заправляти звичайним пальним, потужність знижується до 319 л.с. Силова установка працює в парі з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач і невеликим електродвигуном, який виконує функцію стартер-генератора, перетворюючи автомобіль на м’який гібрид. Для порівняння, гібридна версія CX-70 (і CX-90) використовує 2.5-літровий 4-циліндровий двигун і електродвигун, які забезпечують 323 л.с. і 500 Нм. Витрата пального для турбодвигуна складає 10/12/11 л/100 км по місту/трасі/середній витраті, а для гібридної версії — 4.4/3.8/4.2 л/100 км (з урахуванням електричного пробігу до 40 км).

Особливості і дизайн
Наш CX-70 кольору Zircon Sand Metallic дійсно вирізняється на парковці, але думки щодо його кольору серед нашого персоналу поділилися — деяким він подобається, а інші вважають, що такий відтінок не зовсім підходить для позашляховика такого розміру. Усередині салону — все для створення преміум-атмосфери: чорна обробка, шкіряна панель з матеріалу Наппа і добре продумані елементи, які роблять кожну поїздку комфортною.
Елементи комфорту і безпеки
Звісно, CX-70 не обійшовся без сучасних функцій безпеки. У моделі є все необхідне, щоб поїздки були не тільки комфортними, але й безпечними: від системи Mazda i-Activsense до радарного круїз-контролю з функцією зупинки і старту, паркувальних датчиків спереду і ззаду, моніторингу водія і 360-градусної камери. Хоча ми не плануємо багато возити прицепів, варто зазначити, що наш CX-70 має можливість буксирування до 2268 кг.



Як це відчувається на дорозі?
CX-70 вже встиг показати себе на кількох дальніх поїздках. Ми їздили на ньому до Техасу і назад, а також до Північної Каліфорнії. Комфорт під час поїздок виявився на висоті, і автомобіль ідеально підходить для тривалих подорожей, завдяки просторому салону та безлічі зручних опцій для водія та пасажирів.
Плани на майбутнє
Протягом наступного року ми продовжимо тестувати Mazda CX-70, перевіряючи його на різних дорогах і в різних умовах. Ми будемо тримати вас у курсі всіх наших вражень і ділитися досвідом експлуатації. Будьте з нами, щоб дізнатися, що ще ми виявимо в процесі тестування!