
Інтер’єр: розкіш і комфорт
Infiniti доклала зусиль, щоб створити салон, який не лише виглядає розкішно, але й забезпечує комфорт пасажирам. Тестовий зразок був представлений з двоколірною оббивкою: бордовою шкірою з чорними акцентами, доповненою сріблястими вставками і деревиною з відкритими порами. Перфоровані шкіряні сидіння перших двох рядів пропонують підігрів, вентиляцію та масаж, що особливо оцінять пасажири під час далеких поїздок. Навіть третій ряд отримав підігрів і хороший рівень підтримки для ніг, що рідко зустрічається у таких великих позашляховиках.
Для задніх пасажирів передбачені зручні крісла з підлокітниками, USB-порти і сенсорний екран для управління клімат-контролем. Усі сидіння легко складаються та розкладаються за допомогою електроприводу, а аудіосистема Klipsch із 24 динаміками створює справжній концертний ефект. Однак центральна консоль здається скромною для такого великого автомобіля, а деякі елементи, наприклад панель для зарядки телефона, можуть бути не зовсім зручними у використанні. Втім, це треба тестувати у реальних умовах.
Інформаційно-розважальна система з трьома екранами, включно з двома 14,3-дюймовими дисплеями та окремим 9-дюймовим екраном для управління кліматом, підкреслює високотехнологічність автомобіля. Нова платформа Google Built-In дозволяє персоналізувати інтерфейс і налаштування автомобіля.



Динаміка: переваги та недоліки
На шосе QX80 демонструє комфортну та м’яку їзду, що притаманно автомобілям цього бренду. Система ProPilot допомагає утримувати автомобіль у центрі смуги, знижуючи втому водія під час тривалих подорожей. Проте динаміка розгону залишає бажати кращого. Новий 3,5-літровий твин-турбо V6 видає 450 к.с. і 516 Нм, що більше, ніж у старого V8, але тестування показало зниження швидкості розгону до 100 км/год до 6,8 секунд.
Масажні функції сидінь, які пропонують лише три режими, створюють відчуття недоробленості. Крім того, сам механізм масажу здається гучним, що заважає загальному комфорту.
Гальма та керованість
Зате Infiniti QX80 демонструє майстерність у гальмуванні. Електронна система brake-by-wire з коротким ходом педалі дозволяє точно регулювати уповільнення, а дистанція гальмування зі швидкості 60 миль/год склала лише 122-124 фути, що краще, ніж у багатьох більш компактних автомобілів. Стійкість на поворотах і керованість на спеціалізованих трасах приємно здивували, незважаючи на великі розміри та вагу автомобіля.
Висновок: величезний крок вперед, але навряд чи лідер
Infiniti QX80 2025 року безперечно став кращим: преміальний інтер’єр, комфортна їзда та покращена керованість роблять його гідним конкурентом. Однак, незважаючи на значні покращення, йому може не вистачати «родзинки», щоб витіснити Cadillac Escalade або Lincoln Navigator із їхніх позицій чи хоча б наблизитися до них. Початкова ціна в $84 000 робить його доступним у преміальному сегменті, але багато покупців все ж порівнюватимуть його з флагманами американського автопрому.
Новий Infiniti QX80 — це впевнений крок вперед для бренду, але в сегменті великих люксових позашляховиків конкуренція настільки висока, що знадобиться більше.