
Розумні сидіння і простір для всього
Хоча багато мінівенів пропонують якісь цікаві функції для покращення гнучкості салону, Magic Seats у 2025 році стали справжньою родзинкою. Незважаючи на досить традиційну компоновку сидінь на три ряди 2-3-3 для восьми пасажирів, задні сидіння другого та третього рядів пропонують практично безмежну гнучкість. Спинка третього ряду складається в пропорції 60/40 і може легко забиратися в підлогу багажного відділення, звільняючи місце для вантажу. Таким чином, ви можете зменшити місткість на одне, два або три місця в обмін на більше простір для багажу.
Другий і третій ряди
Другий ряд з поділом 40/20/40 вражає ще більше. Усі три сидіння можна скласти вперед, а середнє сидіння відкриє доступ до підстаканників. Справжня магія починається, коли ви прибираєте середнє сидіння — це легко зробити завдяки явним застібкам і ручкам внизу рами сидіння. Після того, як сидіння прибране, у вашому розпорядженні буде місце для семи осіб і прохід через центр, який полегшує доступ до третього ряду. Якщо хочете, можна передвинути сидіння з бокових сторін ближче одне до одного, що також полегшує посадку в задній ряд через одну з бокових дверей. Ці сидіння також легко виймаються, хоча бокові сидіння трохи важчі через механізми регулювання переміщення.

Комфорт для всіх
Кожен пасажир в Odyssey буде відчувати себе комфортно, будь то в першому, другому чи третьому ряду. У передніх сидіннях водія та пасажира — найкращі умови: зручні сидіння з підігрівом і вентиляцією, три зони кондиціонування повітря, безліч місць для дрібних предметів, тримачі для чашок і пляшок і порти для зарядки пристроїв. Навіть у центральній консолі є закрите сховище для невеликих сумочок, а в центральній консолі — висувний ящик для ключів і гаманців.
У другому ряду пасажири можуть користуватися тримачами для пляшок у дверях і двома підстаканниками на спинці центральної консолі, а також додатковими підстаканниками в центральному сидінні. Пасажири третього ряду отримують чотири підстаканники в підлокітниках і невеликий відсік для телефону. Керування кондиціонером для задніх пасажирів розташоване на даху другого ряду з правого боку, і водії чи передній пасажир можуть контролювати його, якщо він недоступний для дітей або людей меншого зросту.
Розваги на борту
Honda подбала про розваги для пасажирів другого і третього рядів, встановивши два USB-C порти для кожного ряду. Моделі Touring і Elite можуть похвалитися екраном, який відкидається над другим рядом, і HDMI-входом у центральній консолі. У 2025 році цей екран став більш сучасним: він став тоншим і збільшена площа екрану.

Практичність і функціональність
Функціональність Odyssey виходить далеко за межі просто сидінь і крісел. Незважаючи на здавану плутанину з кнопками в салоні, організація елементів керування була продумана так, що все інтуїтивно зрозуміло. Наприклад, поряд з кермовим колесом, прямо під коліном водія, знаходяться кнопки для керування зсувними дверима з обох боків і багажником, що робить посадку і висадку пасажирів максимально зручними.
Центральна консоль здається трохи перевантаженою на перший погляд, але все має свою логіку. Керування інфоразв'язками знаходиться ліворуч від невеликого 9-дюймового екрану, що робить їх незручно доступними для пасажирів. Однак елементи керування кліматом для всіх трьох зон розташовані під екраном і добре організовані. Також варто зазначити кнопкову коробку передач з режимами для сидінь, снігового і економічного режиму.



Технології для зручності
Honda не забуває і про безпеку. Моделі Touring і Elite обладнані технологіями Cabin Watch і Cabin Talk. Перша використовує ширококутну камеру для відображення того, що відбувається в салоні на екрані інфоразв'язної системи. Друга технологія дозволяє пасажирам спереду підсилювати голос для задніх пасажирів за допомогою мікрофонів.
Остаточний вердикт
2025 Honda Odyssey продовжує залишатися одним з найкращих мінівенів у своєму сегменті. Просторий і добре організований салон, який, незважаючи на весь свій комфорт і функціональність, не дотягує до таких автомобілів, як Chrysler Pacifica з її більш технологічними рішеннями або Volkswagen ID Buzz з його унікальним дизайном, тим не менше залишається надзвичайно комфортним і універсальним. З додаванням ще більшого набору функцій у моделі EX-L, включаючи шкіряні сидіння, бездротову зарядку і люк, Odyssey стає одним з найкращих виборів на ринку мінівенів.