
Що нового?
Перше, що привертає увагу – подовжений та впевнений у собі кузов. Автомобіль тепер досягає майже 5,06 метра, що дарує не лише вражаючий зовнішній вигляд, але й збільшує внутрішній простір. Фірмова решітка радіатора та подвійні фари з можливою підсвіткою створюють впізнаваний, динамічний образ. Салон порадує своїм просторий інтер’єром: задні пасажири отримують достатньо місця для ніг, а багажник з об’ємом від 570 до 1700 літрів готовий вмістити все необхідне для тривалої подорожі.
Динаміка та драйв
Під капотом приховується електродвигун потужністю 230 кВт (приблизно 313 к.с.), який дозволяє розганятися від 0 до 100 км/год за 6,1 секунди. Для тих, хто любить поекспериментувати з динамікою, передбачено додатковий «електро-буст»: потужність підскакує до 250 кВт, а крутний момент збільшується з 400 до 430 Нм. Проте, чесно кажучи, у звичайному міському ритмі такий запас потужності часто не потрібен, а плавний та впевнений рух стає значно приємнішим.
Інтер’єр та технології
Салон автомобіля – це ода сучасному комфорту. Тут ви знайдете 14,9-дюймовий мультимедійний дисплей, стильні та зручні спортивні сидіння, а також оригінальні елементи інтер’єру, такі як BMW Interaction Bar, що створює атмосферу затишку та стилю. Усі голосові команди сприймаються бездоганно – від простих запитів до складних навігаційних завдань. Автомобіль ніби “розуміє” свого водія, роблячи поїздку максимально комфортною.
Зарядка та інновації
Головна перевага електромобіля – його екологічність та передові технології зарядки. Акумулятор ємністю 81 кВт⋅год обіцяє до 560–578 км за стандартом WLTP, хоча у холодну пору року показник може опускатися до 400 км. Але не варто засмучуватись – підтримка швидкої зарядки до 205 кВт значно скорочує час очікування, а нові технічні рішення, такі як удосконалений інвертор та оптимізовані колеса, вже незабаром додадуть до запасу ходу близько 50 км.
Що там по грошах?
- Базова комплектація стартує приблизно від 74 000 євро.
- При виборі додаткових опцій – адаптивної підвіски, панорамного даху, пакету M Sports та просунутої системи допомоги водієві – ціна може зрости до 101 000 євро.
- Версія з повним приводом (4×4) починається приблизно від 108 000 євро.



Мої враження
Як редактор, я не можу не відзначити, наскільки вдало BMW поєднав традиційний стиль із сучасними технологіями. Автомобіль не лише привертає погляд своїм дизайном, але й дарує справжній комфорт у подорожі. Для мене особисто важлива продумана ергономіка, а також інтуїтивно зрозумілі системи, які роблять кожну поїздку приємною та спокійною.
Новий BMW i5 eDrive40 Touring – це чудовий вибір для тих, хто шукає поєднання розкоші, інновацій та екологічності. Він демонструє, що електромобілі можуть бути не лише практичними, але й справді стильними, що особливо радує в наш час.