
Так, базова комплектація S зникла, а замість неї з’явився пакет SV Bronze Edition з ефектними бронзовими 20-дюймовими дисками, чорними решітками та бамперами, спортивною накладкою та унікальними напольними килимами. Ціна на цей пакет додає до базової вартості приблизно 3000 євро. Таке нововведення надає моделі свіжості, хоча і не вирішує основних проблем пікапа.
Динаміка та паливна економія
Titan оснащений потужним 5,6-літровим V8, що розвиває 400 к.с. Сучасна дев’ятиступенева автоматична коробка передач дозволяє розганятися до 0–97 км/год приблизно за 7,3 секунди, що, безумовно, радує поціновувачів швидкості. Проте показники паливної ефективності залишають бажати кращого. Так, моделі з заднім приводом споживають близько 14,7 літрів на 100 км у міському циклі та приблизно 11,2 літрів на 100 км по трасі. Ці цифри демонструють, що навіть з потужним двигуном компроміс між продуктивністю та економією пального досить відчутний.

Вантажопідйомність та буксирувальні можливості
З точки зору робочих характеристик, вантажопідйомність для деяких комплектацій сягає приблизно 770 кг, а буксирувальна здатність – близько 4225 кг. Для повсякденних завдань, таких як перевезення причепа з конями, Titan цілком справляється. Проте, у порівнянні з конкурентами, цей пікап поступається у максимальних навантаженнях, що теж відображається на загальному враженні від моделі.
Безпека та комфорт в салоні
Щодо безпеки автомобіль отримав чотири зірки, що дещо нижче стандартних результатів сучасних конкурентів. Тим не менш, у Titan встановлено безліч активних систем: екстрене гальмування, моніторинг мертвих зон, попередження про вихід з смуги руху, адаптивний круїз-контроль та датчики паркування – усе це робить керування більш безпечним та комфортним. У салоні пропонуються варіанти з кабіною King Cab та Crew Cab, оснащені цифровою панеллю приладів, а також мультимедійними екранами (від 7 до 9 дюймів). Топова комплектація радує преміальною аудіосистемою з 12 динаміками, хоча обробка інтер’єру іноді залишає відчуття недопрацювання.



Особиста думка та підсумки
Мій погляд на Nissan Titan неоднозначний. З одного боку, потужний двигун, продумані системи безпеки та простота конструкції заслуговують на похвалу. З іншого – слабка паливна економія, невисокі показники вантажопідйомності та застарілий інтер’єр не дозволяють конкурувати з лідерами сегмента. Відмова від виробництва Titan виглядає виправданою, адже це рішення звільнить виробничі потужності для нових електричних моделей. Незважаючи на всі недоліки, Titan назавжди залишиться в пам’яті поціновувачів класичних повнорозмірних пікапів за свою прямолінійність та характер.