Відгук власника Илья
1 власник
9 листопада 2025
тиша ходу, простота електромобіля, економія пального
запас ходу міг би бути кращим, не найспортивніша їзда, кілька кумедних ситуацій
Коли я вперше сів за кермо Leaf 2020, відчув себе мало не астронавтом: жодних ривків двигуна, жодного тарарам-барам – просто плавне прискорення, і ти їдеш. Але ось історія. В один із перших днів, ще не звикнувши до відчуття «тронулся-не тронулся» електромотора, я на парковці грав у гамак-вліво-вправо (це коли намагаєшся ідеально вписатися між двома автомобілями). Повернув кермом, злегка натиснув на газ – і машина тихо поїхала вперед. Я очікував вжух-вжух, але нічого. І тут несподіваний звук: пінг! – від сенсорної панелі мультимедіа, яку я випадково зачепив, увімкнувши радіо голосніше. Сусіди дивилися. Я почервонів. Leaf був тихим, але я став гучним.
У місті Leaf справляється чудово: огляд хороший, посадка зручна, електромотор жвавіший, ніж здається. Згідно зі специфікаціями – базова версія має близько 147 к. с. і запас ходу приблизно 240 км. Версія Plus із більшою батареєю – до 365 км за ідеальних умов.
Але є й зворотний бік: на трасі чи в дощ-ожеледицю відчуваєш, що це не суперкар. Підвіска м’яка, але не спортивна, шумоізоляція середня. І коли вкотре на швидкісній доріжці машина не дала того вжика, якого я очікував – довелося змиритися з реальністю міського і тихого електромобіля.
Nissan Leaf 2020 – хороший вибір, якщо хочеться перейти на електромобіль із мінімальними компромісами. Але якщо мрієш про драйв чи довгі траси без підзарядки – можливо, доведеться підготуватися до незручних моментів, як той мій пінг-радіо на парковці.