Відгук власника Иван
1 власник
2 серпня 2025
просторий і комфортабельний салон, потужний і живий двигун 3.0 TFSI із пневмопідвіскою, відчуття впевненості на дорозі та хороша стійкість, якість складання й загальний комфорт у поїздках, особливо на трасі
дорогий сервіс і обслуговування, «тормозить» мультимедіа при підключенні телефону, часом відчутний шум шин на нерівній дорозі, дрібні глюки електроніки (наприклад, keyless і іноді непередбачувана поведінка деяких систем)
Придбав Audi Q7 2024 року, комплектація з двигуном 3.0 TFSI, повний привід quattro та пневмопідвіска. Відразу скажу: машина впевнено тримає дорогу, на трасі почуваєш себе спокійно, розгін добрий — навіть без повного натиску тяга є, обгони проходять без зусиль, а підвіска згладжує нерівності — комфорт справді відчутний. Особливо під час тривалих поїздок: просторий салон, навіть із багажем і коляскою в багажнику місця достатньо — хоча третій ряд багатьом не потрібен, за потреби можна розмістити дитину.
Мультимедіа загалом класне, але при підключенні телефону інтерфейс іноді підвисає, виникають фризи й треба перезапускати — трохи дратує, особливо якщо поспішати. Щодо надійності: за пів року серйозних поломок не було, але чув від інших про дрібні проблеми з keyless та електронікою — у мене пару разів глюкували сенсори, проблему вирішував перезапуск. Розхід у змішаному режимі вищий, ніж очікувалося — близько 12–14 л у місті та під 10 л на трасі, але для такої маси та динаміки в принципі терпимо. Обслуговування дороге, навіть дрібні роботи вилітають у відчутну суму, гарантія є, але з деякими питаннями доводиться їхати до дилера й чекати. Шумоізоляція в основному добра, але на поганому асфальті й з певною резиною іноді чутні шуми від арок і шин — не критично, але від досконалості далеко.
Висновок: для тих, хто хоче великий комфортний SUV з потужністю й впевненістю на дорозі і готовий платити за обслуговування — вартий варіант. Якщо потрібна проста експлуатація без нервів через вартість сервісів і дрібних глюків електроніки, варто добре подумати двічі.