
Основна з них – це дизельгейт, який змусили компанію йти на значні витрати. Також були неприємності у сфері it. Тут команда, яка відповідає за цей напрямок, не виправдала очікувань.
Загалом дизельгейт коштував компанії 32 мільярди доларів. Це рекордна сума, яку компанія колись втрачала за всю свою історію. Далі було припинено розробку модульної платформи, яка була досить перспективною. У планах компанії було створювати безліч автомобілів на даній платформі. І домогло компанію найперший в історії компанії електрокар ID.3, який вийшов на ринок з великим запізненням і був згаяний момент. Також варто відзначити, що цей автомобіль з'явився на ринку з безліччю дефектів, які усували довгий час.
Якщо говорити про IT-напрямок, то для Volkswagen було створено окрему компанію Caraid, у складі якої було понад 10 тисяч співробітників. Планувалося зробити компанію лідером у сфері автоматизації керування автомобілів, але очікування не виправдалися і багато грошей було витрачено з мінімальною вигодою.
Який вихід для компанії?
Керівництво буде змушене йти на жорсткі заходи. Планується скорочення робочих місць через закриття заводів, зниження зарплат. Також у співробітників не буде бонусів за лояльність до компанії та стаж роботи.