Volkswagen у кризі: дизельгейт, проблеми в IT та провали з електрокарами - Automotive24

Volkswagen. Які причини кризи?

Генеральний директор Volkswagen Олівер Блюм відкрив таємницю і розповів про проблеми, які привели корпорацію в глибоку кризу. Це не одна подія, а ціла низка.

twitter facebook whatsapp linkedin

Volkswagen, один із найбільших автовиробників світу, переживає складні часи. Скандали, невдалі запуски моделей та провали в IT-сфері підірвали репутацію й фінанси компанії. Розповідаємо, що пішло не так, як Volkswagen намагається подолати кризу та як це впливає на автолюбителів в Україні.

Дизельгейт: удар по репутації та гаманцю

У 2015 році спалахнув дизельгейт — скандал, пов’язаний із фальсифікацією даних про викиди дизельних двигунів. Volkswagen змушений був виплатити штрафи та компенсації на рекордну суму в 32 мільярди доларів, що стало найбільшим фінансовим ударом в історії компанії. В Україні, де Volkswagen залишається популярним брендом, це викликало недовіру до дизельних моделей і поставило під сумнів їхню надійність.

Невдачі з ID.3 та модульною платформою

Ще одним розчаруванням став запуск електрокара ID.3 у 2020 році. Модель, яку позиціонували як флагман переходу до електромобілів, вийшла із запізненням і мала численні проблеми: від збоїв у програмному забезпеченні до незручного сенсорного інтерфейсу. Наприклад, власники скаржилися на некоректну роботу сенсорних кнопок на кермі. Крім того, компанія призупинила розробку модульної платформи MEB, на якій планувала випускати десятки електромобілів, що загальмувало амбітні плани Volkswagen.

IT-провал: Cariad не виправдав сподівань

Для розробки систем автономного водіння Volkswagen створив компанію Cariad, у якій працювало понад 10 тисяч співробітників. Проте амбіції стати лідером у сфері автоматизації не здійснилися. Проєкти затягувалися, а мільярдні інвестиції принесли мінімальну віддачу, що викликало критику з боку інвесторів і розчарування всередині компанії.

Який вихід для компанії?

Щоб подолати кризу, Volkswagen змушений вдаватися до жорстких заходів: скорочення робочих місць, закриття заводів і зниження зарплат. Бонуси за вислугу та лояльність також будуть урізані. Для українських автолюбителів це може означати зростання цін на нові моделі та затримки з постачанням запчастин. Утім, компанія вже працює над новою стратегією, зокрема прискоренням переходу до електромобілів та оптимізацією IT-проєктів.

Що чекає на Volkswagen в Україні?

Попри труднощі, Volkswagen залишається популярним брендом в Україні. Якщо компанії вдасться виправити помилки та повернути довіру клієнтів, вона зможе зміцнити свої позиції на ринку. А що ви думаєте про останні моделі Volkswagen? Діліться враженнями в коментарях!