Чому у Volkswagen в США не буде пікапів – авто новини України на automotive24.com.ua

Удар по мріям: чому у VW у США не буде пікапів

Volkswagen офіційно розчарував своїх американських дилерів: пікапів у бренда найближчим часом не буде. Це особливо болісно на тлі відродження марки Scout, під якою планується випуск пікапа Scout Terra та позашляховика Scout Traveler. Але VW та Scout — це різні історії, і дилери Volkswagen не зможуть продавати ці новинки

twitter facebook whatsapp linkedin

У чому проблема з пікапами у VW?

VW вже давно не розглядає пікапи як частину своєї ключової лінійки у США. Як заявив Томас Шефер, глава брендів масового сегменту Volkswagen, це «не наш профіль». Натомість Volkswagen зробив ставку на Scout, який працюватиме як окремий бренд, безпосередньо продаючи свої автомобілі споживачам, минаючи дилерські центри.

І хоча VW та Scout входять до однієї групи, їхня співпраця обмежена лише спільним використанням електроніки та деяких систем. Ба більше, новий завод Scout у Південній Кароліні не буде випускати автомобілі Volkswagen.

Коротка історія нездійснених надій

Дилери VW у США вже кілька років чують «ні» на свої прохання про пікап. У 2018 році на автосалоні в Нью-Йорку показали концепт Tanoak — середньорозмірний пікап на платформі Atlas. Він міг би скласти конкуренцію Honda Ridgeline, але далі концепту справа не пішла. Можливо, це і на краще.

У межах співпраці з Ford VW розробив Amarok другого покоління на платформі Ranger. Цей пікап випускається у Південній Африці та продається в Європі, Азії та Африці, але до США його так і не завезли.

Навіть більш компактний концепт Tarok, розрахований на Південну Америку, викликав інтерес у США після презентації в Нью-Йорку у 2019 році. Але й ця модель залишилася лише мрією для американського ринку.

Ідея створити невеликий гібридний пікап для Північної Америки обговорювалася ще минулого року, але її відклали. Як заявив Шефер, із появою Scout «це вже не в пріоритеті».

Що замість пікапів?

VW переключив увагу на покращення поточної лінійки автомобілів. Бренд зробив акцент на кросовери та позашляховики, що дало свої результати. Компактний кросовер Tiguan став найбільш продаваним автомобілем Volkswagen у США, обійшовши колись популярний Golf.

На автосалоні в Лос-Анджелесі VW представив Tiguan третього покоління, який надійде у продаж влітку 2025 року. Нова модель отримала більш потужний двигун, але поки без гібридної версії. Її очікують лише до 2027 року. Також планується випуск гібридної версії Atlas, але не раніше 2026 року.

Що буде далі?

Volkswagen продовжує вивчати ринок, але, схоже, у найближчі роки пікапи не стануть частиною американської лінійки бренду. Водночас марка Scout обіцяє завоювати нішу потужних та стильних позашляховиків і пікапів. Для VW це означає розвиток гібридних технологій та зміцнення позицій у сегменті кросоверів. Але для американських дилерів це означає лише одне — очікування триває.