Авто новини світу: спадщина BMW M5 під загрозою? | automotive24.com.ua

Спадщина BMW M5 під загрозою?

Чому нова M5 розчаровує

twitter facebook whatsapp linkedin

З появою оновленої версії BMW M5 багато шанувальників бренду залишилися в замішанні. Ціна «старої» моделі в Чехії стартує від 152 000 €, і за ці гроші ви отримуєте вражаючі 727 к. с. з розгоном до 100 км/год за 3,5 с. Здається, справжня мрія — але нова «ем-п’ятірка» підросла до майже 2,5 тонн та отримала гібридну установку на 18,6 кВт·год (приблизно 69 км чистої електротяги), через що стала повільнішою та більш «ненажерливою».

Гібрид проти «чистого бензину»

Під капотом тепер не лише 4,4-літровий V8, а й електромотор. Теоретично — екологічно й економно, але на практиці ця комбінація споживає більше пального, а додаткові кілограми суттєво позначаються на динаміці. Попередня бензинова M5 була майже на 60 кг легша і розганялася швидше.

Інвестиційна привабливість «M5 CS»

Найбільш бажана версія — M5 CS: 635 к. с., лише 1 866 кг, випуск обмежений трохи більше ніж 1 000 екземплярів. На аукціоні Bring A Trailer трирічний автомобіль з пробігом 190 км пішов за $196 000 (приблизно 178 000 €), хоча нова M5 коштує дешевше. Цікаво, що покупці готові переплачувати й вважати такі авто вигідним вкладенням.

Що це означає для фанатів?

  • Нова M5 дедалі більше нагадує важкий «паром», а не спортивний седан.
  • Ринок віддає належне попереднім моделям — вони легші, швидші та простіші в обслуговуванні.
  • Версія CS стала культовим колекційним екземпляром.

Особисто я вважаю: двотонний гібрид замість запального бензинового монстра — це маркетинговий хід, який не на користь справжніх драйверів. Старі M5 залишаються неперевершеними, а нові, здається, самі підштовхують повертатися до класики.