Mercedes сьогодні: традиції та інновації – авто новини світу | automotive24.com.ua

Ситуація в Mercedes: коли традиції зустрічаються з перемінами

В останні роки в компанії Mercedes спостерігаються зміни, про які важко не помітити

twitter facebook whatsapp linkedin

Раніше легендарні двигуни V12 збиралися цілою командою майстрів, а зараз процес зводиться до однієї людини – Майкла Кюблера, який залишається останнім спеціалістом із збирання цих масивних агрегатів. Цікаво, що його ім’я вже не наноситься на табличку, як було раніше, що символізувало унікальність кожного двигуна.

Еволюція бренду та погляд у майбутнє

Якщо порівняти з іншими німецькими марками, такими як Audi або BMW, то вони завжди мали у своєму арсеналі двигуни з п’ятьма або шістьма циліндрами, що дозволяло їм плавно переходити від спортивних моделей до більш універсальних. Тоді як Mercedes, особливо після злиття з AMG, асоціювався з потужними V8 та V12, що завжди викликало захоплення у шанувальників. Проте плани на майбутнє пішли врозріз із традиційним підходом: компанія вирішила відмовитися від продажу автомобілів із бензиновими та дизельними двигунами, починаючи з 2030 року.

Поворотний момент в історії

Як би дивно це не звучало, такий рішучий крок швидко було переглянуто. Mercedes усвідомив, що відмова від великих двигунів виявилася не такою ефективною, і зараз компанія активно повертається до своїх коренів, зберігаючи вірність легендарним агрегатам. Багато хто вважає, що початкові заяви були більше маркетинговим ходом, а за лаштунками все йшло інакше. Тим не менш, підтвердженням тому є реальна робота у цехах AMG, де Майкл Кюблер, незважаючи на свою індивідуальність, збирає V12 вручну, приділяючи кожному двигуну близько тижня праці.

Цікаві факти та особиста думка

  • Кожен V12 складається приблизно з 700-800 компонентів.
  • Інші майстри, що займаються збиранням менш об’ємних двигунів, встигають завершити один агрегат за зміну.
  • Готові двигуни відправляються не для Mercedes, а для Pagani, що піднімає питання лояльності бренду до своїх клієнтів.

На мій погляд, така ситуація – яскравий приклад того, як складні рішення в індустрії автовиробництва можуть мати подвійне значення. З одного боку, це данина традиціям і якості, а з іншого – відображення стрімких змін на ринку та виклик сучасним технологіям. Можна навіть припустити, що ставка на синтетичне паливо могла б стати розумною альтернативою електрифікації, адже атмосфера, що створюється потужними двигунами, має свою особливу привабливість.