
Нереалістичні амбіції
Кілька років тому, коли компанії, такі як Jaguar, почали планувати майбутнє виключно з електричними автомобілями, багато хто не міг зрозуміти, навіщо такі гіганти йдуть у таку радикальну сторону. Однак стратегічний план компанії Lotus під назвою Vision80, представлений у 2018 році, був ще більш дивним. Виробник, відомий своїми легкими спортивними автомобілями, вирішив за десять років повністю перейти на важкі, дорогі та незручні електромобілі.
Прийняли неправильний курс
У 2021 році Lotus представив модель Emira, заявивши, що це останній автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння. Всі інші моделі компанії стали повністю електричними. Однак незважаючи на зростання продажів на 134% цього року (продано 7 543 автомобілів), компанія зазнала збитків. Лише за перше півріччя Lotus втратив 346 мільйонів фунтів. Це далеко не маленька сума для такої невеликої компанії.

Що змінилося?
Тепер Lotus переглядає свої плани. На відміну від Jaguar, який продовжує дотримуватися своїх амбіцій, Lotus прийняв більш здоровий підхід. Компанія відмовилася від ідеї продавати тільки електричні автомобілі до 2028 року. Замість цього вони будуть комбінувати електропривід з традиційними бензиновими двигунами. Ця зміна була підтверджена генеральним директором Lotus Феном Цинфеном, який заявив, що компанія завжди обирала «краще силове обладнання, незалежно від того, бензинове це, електричне чи гібридне».
Повернення до здорового глузду
Ринок явно диктує свої умови: клієнти, особливо заможні, не готові повністю відмовлятися від бензинових двигунів. За словами Фена, власники розкішних автомобілів хочуть потужних двигунів, і незважаючи на розвиток електромобілів, в прямому порівнянні бензинові двигуни все ще виграють у плані зручності та швидкості. Електричні автомобілі вимагають набагато більше терпіння та часу на зарядку, чого власники дорогих машин не можуть собі дозволити.
Майбутнє за бензиновими двигунами
Фен додав, що він вірить у довге життя бензинових автомобілів. І ми, у свою чергу, погоджуємося з цим мненням. Можливо, інші автовиробники також зрозуміють, що відхід від традиційних технологій - це не завжди шлях до успіху.