Ностальгія по «Дакару»: Ретро-стиль Yamaha Tenere 700 | авто новини світу | automotive24.com.ua

Ретро-стиль Yamaha Tenere 700: повернення в золоті часи «Дакару»

Мотоцикли класу Adventure зазвичай виглядають, м’яко кажучи, на любителя. Так, вони практичні і здатні на багато чого, але ось естетика у них зазвичай настільки специфічна, що прихильниками стають далеко не всі

twitter facebook whatsapp linkedin

Однак у кожному правилі є винятки, і ця унікальна Yamaha Tenere 700 – один з них. Тут прямо відчувається дух старого доброго «Дакару» тих часів, коли ралі було більше схоже на божевільні гонки на виживання, а не на сучасні високотехнологічні змагання.

Хто створив це диво?

Проект зібрали в культовому мотоклубі Bike Shed у лондонському Шордичі. Автором ідеї виступив сам засновник клубу Гаррі Чарлтон. Він вирішив вдихнути нове життя в серійний Yamaha Tenere 700, перетворивши його на щось, що викликає міцну ностальгію за часами, коли гоночний «Дакар» був на піку своєї популярності.

Що змінили в мотоциклі?

Модифікація, насамперед, торкнулася зовнішнього вигляду. На байк встановили стильний ретро-обвіс від компанії, натхненний класичними ралійними мотоциклами 80-х років. Цікаво, що незважаючи на оффроуд-орієнтацію моделі, творці відмовилися від звичної гуми Continental TKC80, хоча зазвичай у Bike Shed саме її встановлюють на більшість своїх кастомів. Особисто я теж здивований таким вибором, враховуючи їхню явну любов до цієї гуми.

Чому цей тюнінг важливий?

Що особливо круто — такий тюнінг реально змінює сприйняття мотоцикла. Тепер Yamaha Tenere 700 виглядає як легендарні ендуро зі славного минулого, але при цьому зберігає всі сучасні фішки та надійність. До речі, цікавий факт: високо розташований вихлоп тут не просто для краси, а щоб не повторювати поширену проблему стандартної труби Yamaha, яку легко пошкодити при падіннях на бездоріжжі.

Такі проекти підтверджують, що ретро-стиль і сучасні технології можна дуже вдало поєднати. І хоч звичайні Adventure-мотоцикли іноді виглядають нудно, подібний підхід показує, що в них теж можна вкласти душу. Хто знає, може, це надихне Yamaha на створення серійної ретро-версії?