Mazda 6e: огляд задньопривідного седана | авто новини світу

Mazda 6e: амбіції та сувора реальність задньопривідного седана

Очікування vs. реальність

twitter facebook whatsapp linkedin

Колись Mazda обіцяла випустити новий седан із заднім приводом — і ось перед нами довгоочікувана 6e. На папері виглядає доволі привабливо: просторий салон, великий багажник і обіцянка драйву за кермом. Проте на ділі виявляється, що це лише перевдягнений китайський EZ‑6 із значною націнкою і без особливих «фішок», які могли б справді захопити шанувальників.

Технічні характеристики та реальний пробіг

Доступні два варіанти акумуляторних блоків — 68,8 та 80 кВт·год — із «теоретичним» запасом ходу 479 і 552 км за WLTP (у місті — до 605 і 692 км). Але скажімо чесно: щоб реально доїхати стільки, доведеться їздити надзвичайно економно, а в повсякденному режимі рідко хто витискає більше ніж 400 км на одному заряді.

  • Потужність: 258 і 245 «конячок»;
  • Крутний момент: стандартні 320 Н·м;
  • Розгін до 100 км/год: 7,6 та 7,8 секунди;
  • Максимальна швидкість: скромні 175 км/год.

Китайська спадщина та європейська ціна

Спочатку EZ‑6 разом із Changan розробляли для китайського ринку: там він пропонувався не лише в чисто електричних версіях, а й як гібрид із 1,5‑літровим бензиновим генератором. У Китаї стартова ціна становила близько €19 000, тоді як у Європі — від €43 000. І це за майже двотонний автомобіль, який «мала» батарея може заряджати при 160 кВт, а «велика» — лише при 90 кВт.

На мою думку, за такі гроші можна знайти більш збалансовані задньопривідні моделі (класичні бензинові), які дарують задоволення від водіння без постійних головоломок із зарядом.

Цікавий факт

Чи знаєте ви, що за останні п’ять років кількість виробників задньопривідних електрокарів зросла вдвічі? Однак більшість із них орієнтується на «товстошинний» міський комфорт, а не на справжній драйв, який свого часу асоціювали із заднім приводом.