
Але чи вартий цей стильний кабріолет понад 200 тисяч євро? Чи є кращі альтернативи за ці гроші? Розберімося.
Бензин чи електрика?
Перше, що привертає увагу, — це вибір: класичний бензиновий двигун або електромотор? Trofeo оснащений потужним V6 із подвійним турбонаддувом на 542 к.с., який розганяє автомобіль до 100 км/год за 3,4 секунди. Максимальна швидкість — вражаючі 315 км/год.

Електрична версія Folgore, до речі, коштує лише на 2 000 євро дорожче. Її потужність складає 751 к.с., а розгін до сотні займає 2,7 секунди. Однак запас ходу — всього 375 км, а максимальна швидкість трохи нижча — 290 км/год. Якщо ви цінуєте "живу" потужність двигуна та його звук, вибір очевидний.
За кермом: задоволення чи компроміс?
На трасі GranCabrio Trofeo демонструє себе як справжній спортивний автомобіль. Швидкий старт, насичений звук двигуна та плавне перемикання передач мотивують сильніше натискати на педаль газу.

Втім, у заторах або на низьких обертах звук двигуна перетворюється на гудіння, яке може дратувати. Підвіска, на перший погляд, добре згладжує нерівності, але на більших ямах варто бути обережним.
І все ж керованість на звивистих дорогах вражає: рульове управління чутливе, а гальма працюють чітко. Розгін до 100 км/год займає лише 3,4 секунди, а гальмівний шлях зі 100 км/год становить лише 31 метр — на 1 метр коротший, ніж у купе.
Як виглядає?
Про зовнішній вигляд можна говорити довго. У GranCabrio Trofeo немає невдалих ракурсів. Довгий капот, елегантні лінії кузова — цей автомобіль виглядає розкішно. Втім, помітні зазори між панелями капота трохи псують загальне враження.

Розміри автомобіля вражають: довжина 4,96 метра робить його більшим, ніж Mercedes SL або Porsche 911. Але цей простір на дорозі не перетворюється на просторість у салоні. Задні сидіння більше підходять для сумок, ніж для пасажирів, а багажник зовсім невеликий.
Всередині: технології чи традиції?
Салон поєднує розкіш та сучасні технології. Цифрова панель приладів налаштовується під водія, а центральний екран забезпечує зручний доступ до керування функціями. Проте керування дахом через сенсорний екран вимагає терпіння: його відкриття або закриття займає 18 секунд.

Деякі елементи обробки викликають запитання. Кнопки перемикання передач виконані з глянцевого пластику та здаються надто простими для автомобіля такого рівня. Але, якщо чесно, це дрібниці.
Що не так?
Ідеальних автомобілів не буває, і GranCabrio Trofeo також не без недоліків. Іноді на місцях вигинів кузова чути легкі скрипи, особливо при заїзді на підйоми.
Висновок: брати чи ні?
Якщо ви шукаєте автомобіль, який радуватиме око, підкреслюватиме ваш статус і даруватиме задоволення за кермом, Maserati GranCabrio Trofeo — чудовий вибір. Це не найшвидший, не найпрактичніший або найдинамічніший кабріолет, але він, безперечно, один із найкрасивіших.

Електричний Folgore пропонує більше потужності та сучасних технологій, але бензинова версія дарує ту саму "олдскульну" магію, за яку ми любимо Maserati.