
Адже за останні роки бренд спробував безліч варіантів: від класичних хетчбеків до універсалів, SUV і навіть MPV. Але, як виявилося, жоден із цих форматів не став справжнім проривом.
Ціни та зміни в економіці
Цікаво відзначити, що ще кілька десятиліть тому невелика сума була стабільною мірою вартості. Зараз же, якщо уявити, що за приблизно 37 400 євро можна було придбати вражаючий сімейний седан типу Skoda Superb, то базова версія цієї моделі сьогодні стартує від близько 16 000 євро з маленьким, але «атмосферним» одно-літровим двигуном потужністю 80 кінських сил. Зміни в цінах свідчать про те, що покупка авто вже давно стала справою не з дешевих, особливо в порівнянні з минулими роками.
Габарити, динаміка та практичність
Хетчбек довжиною 4 108 мм може стати відмінним сімейним автомобілем, здатним організувати навіть невелику подорож за місто або до узбережжя. Він розганяється до 175 км/год, а місткий багажник дозволяє розмістити від 380 до 1 190 літрів вантажу. При середньому споживанні 5,2 л/100 км та баку на 40 літрів запас ходу складає близько 730 км – цього цілком достатньо для комфортних далеких поїздок. І, звісно, наявність кондиціонера у базовій комплектації приємно дивує у спекотний день.
Що там по грошах?
Через зростаючу кількість обов’язкових технічних фішок навіть бюджетні моделі автомобілів стали досить дорогими. Якщо придивитися до автомобілів трохи «вищої» категорії, то, наприклад, Skoda Octavia з двигуном 1,5 TSI стартує від приблизно 22 800 євро, а Golf – від близько 22 400 євро. Ці моделі здатні розвивати швидкість до 203 км/год, а завдяки 50-літровому баку, заправившись, можна проїхати майже 1 000 км – показник, який сьогодні можна назвати справжньою рідкістю.



Мрія Volkswagen та реалії ринку
Volkswagen намагається здивувати нас новим концептом – електромобілем ID.Every1, який має стати бюджетним міським транспортом. Його стартова ціна складає 20 000 євро. Але тут є один нюанс: базова комплектація видає лише 95 кінських сил, максимальна швидкість обмежена 130 км/год, а заявлений запас ходу в 250 км насправді може виявитися близько 150 км. Автомобіль компактний – довжина близько 3 880 мм, а багажник вміщає 305 літрів, що цілком підходить для міських умов. Проте за таку ціну на ринку вже присутні більш практичні та перевірені моделі, такі як Octavia чи Golf.
Наші висновки
В підсумку, якщо Volkswagen розраховує на успіх ID.Every1, йому доведеться подолати серйозні труднощі. На фоні конкурентоспроможних моделей, які вже здобули довіру покупців, нова розробка викликає не лише інтерес, а й питання. Особисто я вважаю, що експерименти з електромобілями – це завжди ризик, але й можливість для інновацій. Подивимось, чи зуміє Volkswagen здивувати нас цим амбіційним проектом або залишиться просто ще однією спробою на переповненому ринку.