
Збалансований підхід до підключення та водіння
У сучасному світі, де автомобілі часто наповнені екранами та підключеними технологіями, філософія дизайну Scout вирізняється. Сучасні покупці пікапів хочуть, щоб їхні автомобілі виконували базові завдання, такі як відтворення музики, навігація до найближчих ресторанів і здійснення дзвінків так само легко, як і їхні смартфони. Однак вони також хочуть, щоб досвід водіння був сховищем від постійної атаки екранів та сповіщень. Scout, здається, чудово це розуміє, і його користувацький досвід (UX) відображає цей баланс.
Community UX Scout вирізняється тим, що уникає тренду "без кнопок", який став популярним у брендів, таких як Tesla, Rivian та Lucid. Замість того, щоб втиснути всі елементи управління в сенсорний екран, Scout Terra та Traveler оснащені фізичними ручками та важелями для основних функцій. Наприклад, ви можете регулювати дзеркала та кермо за допомогою спеціальних ручок, а покажчики повороту активуються традиційним важелем поруч з кермом. На панелі приладів також збережені фізичні кнопки управління кліматом під великим 16,2-дюймовим сенсорним екраном, що дозволяє легко регулювати температуру, швидкість вентилятора та напрямок повітря, не відводячи погляду з дороги.

Інноваційні функції для персоналізованого досвіду водіння
Фізичні елементи управління інтегровані таким чином, щоб доповнювати сенсорний екран, а не конкурувати з ним. Наприклад, ручки регулювання температури знаходяться безпосередньо під цифровими показниками на екрані, а натискання на перемикачі розподілу повітря викликає спливаюче вікно на екрані для подальших налаштувань. Ручка регулювання гучності з правої сторони екрану призначена для пасажирів, в той час як водій регулює гучність за допомогою ролика на кермі — тактильне, просте рішення, яке усуває складність багатофункціональних ємкостних елементів управління.
Команда Scout розробляє Community UX в домашніх умовах на базі Android Automotive OS, який стає стандартом для інформаційно-розважальних систем. Навігаційна карта служить основною домашньою сторінкою, і Scout використовує віджети, накладені на карту, щоб надати доступ до основних функцій, таких як музика, телефонні дзвінки та налаштування автомобіля. Наприклад, ряд іконок в нижній частині екрану надає зручний доступ до основних функцій, таких як управління автомобілем, камери, музика та інформація про зарядку. Система дозволяє користувачам налаштовувати інтерфейс, перемикаючи між різними віджетами та змінюючи макет відповідно до їхніх потреб.
Широкий екран для просторих інтер'єрів
Як Terra пикап, так і Traveler позашляховик спроектовані з широкими інтер'єрами, щоб вмістити до трьох осіб у першому ряду. Центральний екран з співвідношенням сторін 21:9 допомагає подолати бар'єр між водієм та переднім пасажиром, і він був спроектований для безперебійної роботи з компоновкою автомобіля. Scout розробив унікальний інтерфейс для цього великого екрану, дозволяючи користувачам прокачувати між лівою та правою частинами екрану для перемикання контенту або налаштувань. Це інтуїтивно зрозумілий дизайн, особливо для водіїв і пасажирів, які ділять досвід використання інформаційно-розважальної системи.

Адаптивний та інтуїтивно зрозумілий UX
Підхід Scout до адаптивного UX особливо цікавий. 12,3-дюймовий цифровий приладовий кластер відображає горизонтальний спідометр в ретро-стилі, натхненний спадщиною Scout 1970-х років. Але коли активується адаптивний круїз-контроль, екран змінюється на більш сучасний вигляд, показуючи, що виявляють датчики автомобіля. Для позашляхового водіння кластер переключається на відображення 360-градусного огляду місцевості, при цьому передня камера передає зображення в реальному часі. Ця адаптивність відображає прагнення Scout створити динамічний та персоналізований досвід водіння.
Аналогічно, навігаційна система регулюється відповідно до поточного режиму автомобіля. У стандартному режимі водіння карта надає простий та чистий вигляд маршруту. Однак при переключенні в режим All-Terrain карта додає топографічні деталі та позашляхові стежки, допомагаючи водіям орієнтуватися по важкодоступним територіям. Це увага до деталей гарантує, що автомобілі Scout залишаються функціональними та зручними у використанні, будь-то на гладкому шосе чи на кам'янистій стежці.
Режим Detox: Перерва від екранів
В рамках своєї філософії цифрового детоксу, Scout впровадив "режим Detox" у свою систему. Цей режим мінімізує обидві панелі, показуючи лише необхідну інформацію. Екрани стають переважно чорними, з білими та оранжевими (фірмовий колір Scout) графічними елементами на основі тексту. При навігації приладовий кластер відображає покрокові вказівки, але головний екран надає мінімалістичне резюме поїздки замість детальної карти. Ця функція дозволяє водіям відключитися від цифрового перевантаження та зосередитися на дорозі, втілюючи бачення Scout про технологічний, але спокійний досвід водіння.

Позашляхова та супутникова зв'язок
Вірний своїм позашляховим корінням, Scout пропонуватиме супутниковий інтернет у кожному автомобілі. З додатковою антеною та підпискою власники зможуть перетворити свій пікап на Wi-Fi точку доступу, навіть коли знаходяться далеко від зони покриття мобільного зв'язку. Ця функція ідеально підходить для мандрівників і любителів активного відпочинку, які потребують залишатися на зв'язку, будь-то в кемпінгу, на автомобільних подорожах чи при віддаленій роботі в віддалених районах.
Scout також натякнув на ідею прямого ефіру через центральний екран автомобіля з використанням супутникового зв'язку та камери GoPro, встановленої на приладовій панелі. Це може стати унікальним способом для власників ділитися своїми пригодами в реальному часі, будь-то подолання позашляхових трас чи просто насолода відкритою дорогою.
Інноваційні функції для активного відпочинку
Scout також інтегрує функції, розроблені для активного відпочинку, включаючи "Outdoor mode", аналогічний режиму Camp від Rivian. Цей режим дозволяє власникам живити зовнішні пристрої, такі як задній борт або автономні кабіни, використовуючи батарею пікапа або додатковий газовий розширювач діапазону. Він також керує кліматичною системою та супутниковим Wi-Fi, забезпечуючи комфорт під час перебування на природі. З додатковими повітряними пружинами, Terra і Traveler можуть бути вирівняні для більш комфортного сну, будь то в кабіні або на відкритому повітрі в наметі на даху.

Режим для тварин та кастомізація
Scout також впроваджує "режим для тварин", призначений для того, щоб ваші пухнасті друзі залишалися комфортними та в безпеці, поки вас немає поруч. Режим для тварин включає анімовані фотореалістичні зображення, включаючи німецьку овчарку, але Scout планує надати користувачам можливість завантажувати фотографії своїх власних тварин для персоналізації досвіду. Цей рівень кастомізації — цікава і продумана деталь, яка показує, що Scout звертає увагу на важливі дрібниці для своїх клієнтів.
Знайомі, але інноваційні
Попри всі інновації, Scout також пропонує знайомі функції, такі як Apple CarPlay та Android Auto, які не завжди доступні в конкурентних електричних пикапах від брендів, таких як Tesla та Rivian. Це рішення показує, що Scout цінує здоровий глузд і практичність нарівні з передовими технологіями, гарантуючи, що водії можуть насолоджуватися безперебійним переходом від своїх попередніх автомобілів до нових пропозицій від Scout.

Підхід Scout до технологій в моделях Terra та Traveler відображає ретельний баланс між освоєнням сучасних інновацій і наданням водіям можливості відключитися, коли це необхідно. Коли ми чекаємо 2027 рік, коли ці автомобілі надійдуть на ринок, унікальний підхід Scout до інформаційно-розважальних систем і користувацького досвіду обіцяє виділити їх серед інших у насиченій та конкурентній галузі.