
Незважаючи на загальний обсяг продажів у 171,9 тисяч автомобілів, переважна більшість становили машини з двигунами внутрішнього згоряння. Електрокари бренду втратили свою привабливість для китайських автолюбителів, поступаючись як місцевим, так і зарубіжним конкурентам.
Що там по цифрах?
За перший місяць року було продано всього 4552 електромобілі Volkswagen – це на 71% менше, ніж у січні 2024 року, коли було реалізовано 15 828 одиниць. В результаті частка електрокарів марки знизилась до 2,6%, хоча ринок електротранспорту в країні зростає семимильними кроками.
Які моделі та їх показники?
На першому місці залишається хетчбек ID.3, який придбали 2623 клієнти, що майже утричі менше, ніж рік тому. Далі слідують два кросовери – ID.4 X та ID.4 Crozz, продажі яких впали на 59–70%. Особливо тривожним виявився старт нового седана ID.7 Vizzion, якому вдалося знайти всього дев’ять покупців за місяць. Ці цифри чітко сигналізують про те, що інтерес до електромобілів Volkswagen стрімко згасає.
Що кажуть експерти?
Німецький бренд, намагаючись утриматися на плаву, пропонує значні знижки на електрокари, проте вони ніяк не допомагають. Китайські виробники, такі як Geely з моделлю Xingyuan, а також американська Tesla з Model Y, впевнено обганяють Volkswagen за обсягами продажів. Ось кілька цікавих фактів:
- Geely Xingyuan зібрав 28,1 тисяч покупців у січні.
- Tesla Model Y була реалізована тиражем у 25,7 тисяч одиниць.
Успіх Volkswagen у Піднебесній все ще залежить від бензинових моделей – таких як Sagitar, Passat та Lavida, які стабільно входять до десятки найбільш затребуваних автомобілів. Проте основна проблема бренду полягає в тому, що молодь все більше орієнтується на цифрові можливості. Сучасні покупці електрокарів очікують інтеграції зі смартфоном, просунутих функцій автопілота та регулярних оновлень програмного забезпечення. На жаль, пропозиції Volkswagen у цьому плані залишають бажати кращого, що відображається на зниженні інтересу.
На мою думку, ситуація вимагає кардинальних змін у стратегії: можливо, варто переглянути технологічну складову та адаптувати моделі під сучасні запити клієнтів. Адже у світі, де технології розвиваються блискавично, невдача в оновленні функцій може дорого обійтися навіть таким легендарним брендам, як Volkswagen.