Неймовірні витрати на обслуговування F1 Mercedes – авто новини світу | automotive24.com.ua

Ексклюзивні витрати на обслуговування F1 Mercedes

Історія про те, як розкішний автомобіль, призначений для небагатьох обраних, перетворюється на справжній фінансовий кошмар, заслуговує на увагу

twitter facebook whatsapp linkedin

Навіть заможному власнику доводиться задумуватись, чи варто експлуатація такого диво-техніки своїх грошей. На перший погляд може здатися, що купівля унікального екземпляра – це інвестиція, але насправді витрати на регулярне обслуговування виявляються колосальними.

Феномен інвестицій в ексклюзив

Багато колекціонерів розглядають такі машини не як засіб пересування, а як об’єкт вкладень. Вони купують автомобіль, виставляють його на показ і через деякий час перепродають з прибутком. При цьому реальне використання машини обмежується декількома стартами, а технічне обслуговування, незважаючи на мінімальний пробіг, вимагає щорічних витрат.

Ціни, від яких захоплює подих

Особливу увагу привертають дані по сервісному обслуговуванню Mercedes-AMG One – автомобіля, який по суті є вуличною версією Формули-1. Незважаючи на стартову ціну в 2,75 млн євро, витрати на річний технічний огляд невблаганно зростають до порядку 42 тис. євро за один стандартний сервіс. На цьому витрати не закінчуються: лише за оплату роботи двох спеціалістів, труд яких оцінюється в 380 євро за годину, власник змушений віддати майже 750 тис. євро.

Також немаленьку суму вимагають запчастини – від заміни коліс до заміни капота, бампера і навіть двигуна. Наприклад, новий мотор може обійтися власнику в 800 тис. євро, а через кожні 50 тис. кілометрів потрібна капітальна перебірка силового агрегата. Все це нагадує, що утримання подібного ексклюзиву – не просто задоволення, а серйозне випробування для бюджету.

Особиста думка та цікаві факти

Чесно кажучи, ці цифри викликають у мене справжнє здивування. Як можна витрачати такі суми на автомобіль, який майже не залишає гараж? Можливо, справа в статусі та престижності, але для справжнього автолюбителя це виглядає надмірним. Цікаво, що подібні витрати – ще один аргумент на користь того, щоб такі машини залишалися радше для колекцій, аніж для активного використання.