
Навіть заможному власнику доводиться задумуватись, чи варто експлуатація такого диво-техніки своїх грошей. На перший погляд може здатися, що купівля унікального екземпляра – це інвестиція, але насправді витрати на регулярне обслуговування виявляються колосальними.
Феномен інвестицій в ексклюзив
Багато колекціонерів розглядають такі машини не як засіб пересування, а як об’єкт вкладень. Вони купують автомобіль, виставляють його на показ і через деякий час перепродають з прибутком. При цьому реальне використання машини обмежується декількома стартами, а технічне обслуговування, незважаючи на мінімальний пробіг, вимагає щорічних витрат.



Ціни, від яких захоплює подих
Особливу увагу привертають дані по сервісному обслуговуванню Mercedes-AMG One – автомобіля, який по суті є вуличною версією Формули-1. Незважаючи на стартову ціну в 2,75 млн євро, витрати на річний технічний огляд невблаганно зростають до порядку 42 тис. євро за один стандартний сервіс. На цьому витрати не закінчуються: лише за оплату роботи двох спеціалістів, труд яких оцінюється в 380 євро за годину, власник змушений віддати майже 750 тис. євро.
Також немаленьку суму вимагають запчастини – від заміни коліс до заміни капота, бампера і навіть двигуна. Наприклад, новий мотор може обійтися власнику в 800 тис. євро, а через кожні 50 тис. кілометрів потрібна капітальна перебірка силового агрегата. Все це нагадує, що утримання подібного ексклюзиву – не просто задоволення, а серйозне випробування для бюджету.


Особиста думка та цікаві факти
Чесно кажучи, ці цифри викликають у мене справжнє здивування. Як можна витрачати такі суми на автомобіль, який майже не залишає гараж? Можливо, справа в статусі та престижності, але для справжнього автолюбителя це виглядає надмірним. Цікаво, що подібні витрати – ще один аргумент на користь того, щоб такі машини залишалися радше для колекцій, аніж для активного використання.